Resultats de la cerca
La Reproducíó a Can Pidelaserra
Diferenciació d´ovipars i vivipars en una granja, passejada i recollida del material per la realizació d´un niu per colocar els ous que em trobat perduts..Cada infant s´endurà el seu bonic niu.
Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXI
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOCorbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.Les llegendes de Manresa
Visita lúdica i divertida de Manresa a través de rondallesPerspectiva de gènere i ecofeminisme
Introducció al concepte d'ecofeminisme i aproximació a la situació de la dona dins el sistema agroalimentari,
Moda en transició (70's-90's)
Presentació de peces originals i dinàmica de joc de rol sobre els canvis en la moda dels 70's als 90's
Mes enllà de l’Homo sapiens...
Cap on avança l’Homo sapiens com a espècie? En aquesta activitat reflexionarem sobre l’impacte de les últimes innovacions tecnològiques en l’evolució humana i la configuració de la societat del futur.
El joc del Riu a Osona. Tal com raja!
Joc de simulació per tal de que els i les alumnes comprenguin l'afectació que pateixen els rius durant el seu recorregut, tant del medi natural com de les activitats humanes
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.