Resultats de la cerca
CUIDADOR/A D'ANIMALS SALVATGES, EXÒTICS I DE GRANJA
Si esteu buscant una activitat educativa que faci gaudir els nens i nenes al mateix temps que aprenen a,tenir-ne cura, sou al lloc indicat!
Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
Per què no cauen els arcs? | Museu del Renaixement
Taller per explorar pes, força i equilibri a través dels arcs del Palau Requesens, descobrint-ne la funció i importància en l'arquitectura mitjançant una dinàmica col·lectiva.
A ritme de nombres i xifres (Barcelona)
Matemàtiques fascinants
Xerrades i tallers: L'hostilitat dels Centres d'Internament d'Estrangers
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
Visites guiades a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
Taller Noticies de l'Exili - MUME
Els nois i noies treballaran al llarg d’un matí com a reporters i experts en periodisme d’investigació.PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre.
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.