Resultats de la cerca
TITELLES LA ZOOBAND
Espectacle de titelles i cançons molt participatiu. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del públic en el desenvolupament de la història, de manera que els nens són part d'aquesta.
Saber versar (Girona)
Taller de poesia
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
El mirall fantàstic
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Visita de la Tarraco Romana en VR (TimePort Tarragona)
Un projecte de realitat virtual per viatjar més de 2.000 anys enrere i reviure l'esplendor de l'antiga Tàrraco romana.
Trucs de cinema. Descobrim els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Xerrades i tallers: L'hostilitat dels Centres d'Internament d'Estrangers
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
Visita guiada: Els invents i els inventors de la Farinera
Una nova manera pels alumnes de conèixer la fàbrica de farines i entendre com la combinació de coneixement, eines i tècniques pot ajudar a millorar el món.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.