Resultats de la cerca
Atrapa la bandera!
GimcanaMOVIC, a CLIL Music Programme
Bases teòriques sobre la música com a eina per a l'ensenyament-aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera.
MÓN SANT BENET: Experiència Medieval
Visita medieval guiada
Excursió escolar a Diadegranja.com
Diadegranja.com és un espai de natura i d'educació mediambiental. Excursió per la granja d'animals on els infants aprenen a relacionar-se amb respecte amb el mon de la natura
Dipòsit controlat de la Vall de Joan
En aquesta visita guiada els participants podran conèixer millor el model metropolità de gestió de residus municipals a través d'un dipòsit controlat i clausurat l'any 2006.
Avui fem de neolítics (aquesta activitat es combina amb un o dos tallers
Ens endinsarem en la prehistòria i més concretament en el neolític.Projecte Cossos
Cossos és un taller que reflexiona sobre el cos, trencant la idea de cos normatiu. Amb el debat i l'expressió, busca nous models positius i visibilitza microviolències vers els cossos dissidents.
Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockLOS EXPERIMENTOS DE MELQUÍADES
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.