Resultats de la cerca
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.POSA’T A LA PELL DE L’ALTRE. TEATRE FÒRUM
El teatre fòrum, una de les tècniques del teatre social, proporciona les eines per a poder visualitzar i reflexionar sobre nosaltres i la nostra realitat i transformar-la.
Experts a l'aula: xerrades per a centres de secundària
La Universitat de Girona posa a disposició dels centres de secundària un recull de xerrades divulgatives impartides per personal investigador, amb l’objectiu d’apropar el coneixement a l'aula.
LA MAR DE CELS
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
Jornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Planetes i estrelles (Lleida)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
Com ens relacionem a través de les pantalles?
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.