Resultats de la cerca
Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
Què és el so?
Taller per descobrir les propietats i la percepció del so.
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
MÓN SANT BENET: El monestir en joc
Itinerari de descoberta del monestir
Banyoles Medieval
Itinerari pel barri vell de Banyoles per conèixer com era una ciutat medieval, com es va fundar, quins oficis s'hi desenvolupaven i quins eren els grups socials de l'època.CURS EN LÍNIA "EDUCACIÓ HUMANITÀRIA: DRETS HUMANS, ÈTICA AMBIENTAL I PROTECCIÓ" ANIMAL
Formació innovadora per a treballar de manera transversal els drets humans, el medi ambient i la defensa dels altres animals a partir de l’empatia. Inclou un programa d’d’aplicació a l’aula.
L’os bru, el tresor del Pirineu
L’activitat està pensada per a que l’alumnat reflexioni sobre la conservació d’una espècie amenaçada com és l’os bru al Pirineu, així com destacar la seva importància per l'ecosistema en què viu.
Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
ESTADES ESCOLARS AL COR DEL PARC NATURAL DELS PORTS
Ens trobem al cor Parc Natural dels Ports, per gaudir uns dies plens d'emocions i aprenentatges acompanyats d'educadors ambientals/guies encarregats de dinamitzar els tallers d'educació ambiental.
Jocs tradicionals: A QUÈ JUGUEM?... i a què jugaven les nostres àvies i avis?
Omplim fins a 500 m² amb més de 30 jocs tradicionals, alguns d'ells a escala gegant, construïts de forma artesana emprant la fusta com a material respectuós i reciclat per a jugar.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.