Resultats de la cerca
Torneig "Batalla de Prendas"
Quina és la relació entre la roba que portem i el medi ambient? Com podem fer per millorar-la?
Dona’m una dent i et diré qui i com ets!
Les dents fòssils ens donen una gran quantitat d’informació i, sovint, són les úniques peces que ens permeten identificar algunes de les espècies que poblaven els boscos del Miocè.
Intèrpret per un dia
Coneixes la professió d'intèrpret de conferències? Saps com treballen els intèrprets professionals a les cabines del Parlament Europeu o de la ONU?
MELQUÍADES EXPERIMENTADOR
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua i sobre la força de la gravetat.
APERTIX, COMPETICIÓ DE ROBÒTICA LLIURE, TERRITORIAL A GIRONA
10è Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
LUDOBIBLIO - ESPAI DE LECTOESCRIPTURA
Endisar-se en el món de la lectura acompanyats de maletes plenes d'històries i jocs.
Missions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiques
Postals d'altres mons
Viatge pel sistema solar
Casa museu Can Font
Joc de pistes i taller d'havaneres
MATEMÀGIA, Art i Ciència!!
La màgia i les matemàtiques es donen la mà... demostrant que juntes poden ser increïbles!!
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.