Resultats de la cerca
La Manresa medieval vol aigua!
Ens situem a mitjans del segle XIV, on les males collites a la ciutat de Manresa van causar molta fam degut a una llarga època de sequera.
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
LA INTEGRACIÓ SENSORIAL I TEA - MONOGRAFIC ONLINE EN DIRECTE (4 HORES)
Quines dificutlats d'integració sensorial presenten els infants amb TEA? Descobrirm els recursos més senzills i facilitadors del dia a dia a les escoles i a casa
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaLA MALETA DE LA KAYRA I EN MALIK
Entre tot el grup compartim coneixements envers la cura dels gats i gossos i aprenem a responsabilitzar-nos dels nostres companys animals respectant la seva naturalesa i la convivència ciutadana.
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
Moure per sentir
Un taller per vivenciar els sentiments, connectar amb el cos i aprendre a gestionar les diferents emocions que apareixen al llarg del dia. Un taller per potenciar la persona i la seva essència.
Cirurgia i il.lustració: Visita Guiada a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya situada a l'edifici de l'antic Col·legi de Cirurgia conserva al seu interior l'anfiteatre original on es feien les disseccions anatòmiques al segle XVIIIMostrant 1-10 de 1.980 elements.