Resultats de la cerca
En Pau: Pierolapithecus catalaunicus
La troballa del Pierolapithecus catalaunicus, en Pau, va tenir una gran rellevància per els paleontòlegs, ja que va ajudar a entendre millor l’evolució dels grans simis, inclosos els humans.
Planetes i estrelles (Girona)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
La tardor entre castanyers (la Castanyera)
Sortida de natura amb temàtica de la tardor.
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
Bitàcola (Barcelona)
Cançons i sons electrònics en un submarí
ELS CUCS DE SEDA
Els infants rebran una informació incial sobre els cucs de seda i se'ls mostraran les activitats que farem a continuació.
Dones i Frontera: Art i revolució
Dones i Frontera vol recuperar la memòria històrica d’una sèrie de dones artistes que van formar part del context sociopolític de la Segona República, la Guerra Civil i la posterior dictadura.
Megalòpolis: els edificis que creixen i es reprodueixen
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.