Resultats de la cerca
Estudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.
CONVIVÈNCIA POSITIVA "Per aprendre a viure"
Conviure és relacionar-se amb un mateix, amb els altres i amb l’entorn. La convivència positiva es construeix amb relaciones sanes; amb respecte, amb l’acceptació de les diferències i la igualtat
Tot és química
Visita que mostra la diversitat i versatilitat de comportament dels elements químics.
DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.
'FESTA A LA GRANJA' (EDUCACIÓ EMOCIONAL A TRAVÉS DELS TITELLES)
Un conte de titelles ens dóna peu a parlar de les emocions: de les nostres i de les dels altres. Descompte ACTIVITUM!
La fàbrica de riu
Recorregut històric per la tecnologia tèxtil i la societat industrial
Taller de Pixel Art
Veurem eines i tècniques per convertir-nos en autèntics artistes del "pixel art".Del silenci a la paraula
"Del Silenci a la Paraula" fa tallers d'expressió corporal per millorar l'autoestima i la confiança en la diferència, trencant prejudicis. Recrea reptes diaris per a l'acceptació de les imperfeccions
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.AERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.