Resultats de la cerca
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Coneixent els jardinets de la Fundació 1859
Gimcana pel Jardí de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.Premis Treballs de Reccerca - Àmbit d'Humanitats i Ciències Socials
Premis als treballs de Recerca de caràcter humanístic i Ciències Socials
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
LA GIMCANA DELS ODS
Gimcana interactiva on els alumnes descobreixen els ODS amb jocs, reptes i experiments per entendre la sostenibilitat i aplicar accions responsables al seu dia a dia.
Ripoll, un refugi de Guerra?
Obrim el refugi antiaeri de Ripoll per entendre com va ser la Guerra Civil Espanyola al municipi.
Els sons de l’aigua
És una activitat en la que es treballa el sentit de l’oïda, la capacitat d’estar atents i tenen molta importància les nostres percepcions i sensacions.
Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats.Jornada de Portes Obertes ARQUITECTURA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Viatge al país de Marmarà
Teatre amb llum negra + visita guiada La Mariel ha perdut el seu peix imaginari, en Marmarà. Emprèn un viatge per cercar-lo, on viurà aventures sensacionals i descobrirà com es viu al fons del mar.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.