Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.ESCOLARS – Unarre (2 dies - 1 nit)
Gaudeix d'una estada de 2 dies i 1 nit on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24.
ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
Descoberta del sòl
El sòl és un recurs clau per la vida, la biodiversitat, el cicle de l’aigua i la producció d’aliments. La fertilitat del sòl ens ajuda a fer front al canvi climàtic amb el seu poder fixador de carboni
NITI I EL LLEÓ - contes africans
El Pirata Kim ens parla de l'encisador continent africà i ens explica en clau d'humor i participació uns contes de gran significació pedagògica al voltant del respecte a la natura.
El paisatge ignasià
Explorar el paisatge de Manresa influït per la presència de sant Ignasi de Loiola.
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
L’aigua, un recurs escàs que cal estalviar
Taller teòric i pràctic on els participants entendran la importancia de l'aigua per a la vida i les problemàtiques relacionades amb la seva contaminació.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.