Resultats de la cerca
VACUNA'T CONTRA ELS RUMORS
Els rumors són com un virus que emmalalteixen les relacions entre les persones. En els últims anys han sorgit molts d’aquests virus sobre les persones immigrades.
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
Festival en xifres! Descobrim la música a través de les dades
Explora el món dels festivals de música analitzant dades reals. Una activitat per aprendre a interpretar gràfiques i descobrir l’impacte cultural del rock a través dels números.
VOLS EMPRENDRE EL TEU PROJECTE
Jordi Cirera, fundador d’Educaports, comparteix el seu camí emprenedor i guia els joves a descobrir passions, crear una estratègia de futur i desenvolupar una idea d’empresa amb un joc pràctic.
Com es fabrica un teixit
Taller on els/les alumnes descobriran la tipologia de fibres que existeixen, els seus orígens i com diferenciar-les
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
No és el teu cos, és el discurs
Una xerrada per entendre com la pressió estètica afecta infants i adolescents, i com educar mirades més lliures, crítiques i respectuoses amb la diversitat corporal.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.