Resultats de la cerca
Les Màquines de l'Aigua
Exemples de l'enginy de la humanitat davant la necessitat de disposar d'aigua
LA PESCA MUNDIAL DELS TAURONS
Activitat destinada per a secundària, 2n cicle i batxillerat
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Les motxilles científiques
Sortida per conèixer l’ecosistema de platja
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
Mes enllà de l’Homo sapiens...
Cap on avança l’Homo sapiens com a espècie? En aquesta activitat reflexionarem sobre l’impacte de les últimes innovacions tecnològiques en l’evolució humana i la configuració de la societat del futur.
MÓN SANT BENET: Entrepans extravagants
Conscienciar sobre la importància dels hàbits saludables. Aproximar-nos a la cuina
Fem d'arqueòlges!
Taller participatiu per conèixer la feina dels arqueòlegs.
Migrantour Barcelona, explorant els mons de Barcelona
Migrantour Barcelona, son tours educatius en què persones migrades recorren el barri del Raval o Poble-sec visitant diferents projectes socials, lluitant contra els estereotips i el racisme
En Pau: Pierolapithecus catalaunicus
La troballa del Pierolapithecus catalaunicus, en Pau, va tenir una gran rellevància per els paleontòlegs, ja que va ajudar a entendre millor l’evolució dels grans simis, inclosos els humans.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.