Resultats de la cerca
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
Mobles grans, arquitectures petites
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Texaventura…hem d’escapar!
A partir d'un joc amb diverses proves i enigmes, els equips van coneixent aspectes de la història de la indumentària. També coneixen en profunditat les col·leccions del Museu Tèxtil..
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Visita-taller: ARQUEÒLEGS PER UN DIA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
Els alumnes aprendran de manera senzilla el mètode d’investigació arqueològica a l’hora que descobriran com era el camp d’aviació i el dia a dia dels pilots i els mecànics.
Fes el teu quadre! Visita i taller d'oli sobre tela al Museu Muxart
Visita l'exposició permanent "Muxart. Color i Composició" i aprén a observar i analitzar una obra d'art. Converteix-te en artista experimentant posteriorment la tècnica de l'oli sobre tela.
Tast d’aigua
Coneixerem a partir d’un tast científic, les propietats de l’aigua, i com de diferent pot resultar segons el seu origen i mineralització.
Viu les matemàtiques (Barcelona)
Com ens poden ajudar a entendre la nostra realitat
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.