Resultats de la cerca
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Componguem i gravem un himne!
De la classe, escola, casal, esplai, entitat, etc. Música i Tecnologia Format estàndard o professional
Aventura al Castell: a la recerca del tresor perdut
Introduir els infants en la història i l’arquitectura medieval a través d’una experiència participativa i divertida d’exploració pel nucli antic, treballant en equip i fomentant la seva creativitat.
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Torneig "Batalla de Prendas"
Quina és la relació entre la roba que portem i el medi ambient? Com podem fer per millorar-la?
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
Crea gràfics, mapes i infografies amb Infogram
Infogram permet tant als estudiants com als docents crear fàcilment gràfics, mapes i infografies de manera gratuïta. Descobreix com Infogram pot impulsar l'aprenentatge a les aules.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.