Resultats de la cerca
Modistes i sastres: vestits a mida!
Com es fa un vestit a mida? Qui feia aquesta feina abans de l’aparició de les fàbriques? Quins teixits i formes agradava vestir en altres èpoques? Un taller sobre els oficis de modista i sastre.
Foto Report
Foto report. El taller de fotografia jove del Museu d'Història de Catalunya
Programa Brúixola UAB
L'Institut de Ciències de l'Educació organitza aquesta activitat on estudiants de la UAB t'assessoraran i ajudaran a decidir què fer quan acabis l'institut. Apunta-t'hi!
LA NAVEGACIÓ: INTRODUCCIÓ A LA CARTA NÀUTICA
En aquesta activitat, l'alumnat aprendrà a orientar-se amb l'ús de la carta nàutica i l'aplicació de coneixements matemàtics.
Aventura i Aprenentatge a la Costa Brava (L'Estartit)
Activitats per escoles a l’Estartit: snorkel, caiac, senderisme, paddle surf, vaixell i més. Estades educatives i esportives amb allotjament i opcions extra.
Museu Memorial de l'Exili - Visita Guiada
La visita és una experiència d’un gran impacte emocional, que permet prendre consciència de la importància dels fets i solidaritzar-se amb les situacions similars contemporànies.Vers per on - Poesia pop
Espectacle - concert de Poesia - pop. En Martí Torras Mayneris crea la dramatúrgia i dirigeix als Pentina el Gat, que musiquen poemes de la Núria Freixa, dels llibres Surts a Jugar i Versos a Galet.
Excavem el Miocè
Voleu que els alumnes experimentin en primera persona les diferents tasques que desenvolupen els paleontòlegs?
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.