Resultats de la cerca
Mengem en colors (Barcelona)
Aprenem ciència amb els aliments!
L’art de veure-hi més enllà | Museu del Renaixement
Activitat per explorar el tapís "El triomf del Temps sobre la Fama" amb la metodologia VTS, fomentant l’observació, l’expressió oral, el pensament crític i el respecte a través de l’art.
Contacontes amb màgia: Caçadori de Contes
Amb l'ajuda de la màgia, descobrirem un conte fantàstic. Màgia amb valors i mirada inclusiva.
Un món amb menys residus
L'activitat pretén que el grup prengui consciència de la importància de fer una bona gestió dels residus i com podem ajudar a millorar i salvar el planeta
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Construcció de cotxes propulsats per globus
Un taller on es combinen la fabricació amb materials reciclats i les lleis de la física.
ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
Taller l'exili i els mitjans de comunicació de masses - MUME
La proposta pretén treballar la relació entre un fenomen històric com l’exili, universal en el temps i a l’espai, amb els mitjans de comunicació, la premsa escrita, la ràdio, la televisió, el cinema.Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
Taller de Pa Artesà amb Forn de Llenya Mòbil
Som Forners Artesans Tradicionals. Mantenint i Ensenyant Ofici. Recuperant la Qualitat. Treballem els àmbits de Coneixement del Medi i l’Artístic.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.