Resultats de la cerca
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
Del sílex al xip
Al llarg de la humanitat, l'home sempre a anat millorant les seves eines per tenir una vida més confortable.
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
No és el teu cos, és el discurs
Una xerrada per entendre com la pressió estètica afecta infants i adolescents, i com educar mirades més lliures, crítiques i respectuoses amb la diversitat corporal.
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (II)
Descobrir el món de la natura mitjançant un joc de pistes"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Barranquisme iniciació a la Vall d'en Bas
Situat a la Vall d'en Bas (La Garrotxa) i sota el Salt de Sallent (un salt d’aigua de 140m), trobem el barranc del Gurn, un bonic barranc ideal per a iniciació/primer contacte i grups escolars.
Així viuen els animals que temem
Hi ha molts animals que temem i/o no ens són atractius però a vegades podem tenir una reacció inadequada, tant per a nosaltres com per a l'animal.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.