Resultats de la cerca
L’origen de la vida
Itinerari per diversos espais i activitats del museu que permetrà a l’alumnat reflexionar sobre el possible origen de la vida i la possibilitat que hi hagi vida fora del nostre planeta.
Reacciona...tenim química!
Aclarirem conceptes com molècules, àtoms i reaccions mitjançant experiments.
Agents de l'aire net
Activitat educativa dissenyada per a estudiants del primer i segon cicle d'educació secundària obligatòria (ESO), amb l'objectiu d'aprendre més característiques sobre la qualitat de l'aire.
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.ORIENTACIÓ
Excursió de tot el dia a l'Escola de Natura Mas Pagès. L'activitat principal dura 4h i després complementem l'estada amb jocs i lleure. Hi ha la possibilitat de dinar a la casa o de portar-se'l de cas
Planetes i estrelles (Girona)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
ESTRELLETES DE NADAL
Històries màgiques i plenes de sorpreses, farcides d’elements de la tradició del Nadal. Estrelletes de Nadal, tendresa i màgia per gaudir amb els petits de la casa
GLU, el viatge d'una goteta d'aigua
Glú, es un espectacle de proximitat. Un conte sobre el cicle de l'aigua, ecològic, emocionant, Narració, titella, i pintura en directe. Ideal per a Cicle Infantil i Primer cicle de Primària.
TALLER DE RECERCA D'OR
El taller consisteix en trobar amb una batea, barrejada amb aigua i sorra del Segre, pellofes d’or amb un sistema fàcil d’identificar i que l’afortunat es podrà endur en una probreta cap a casa.Visites guiades a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.