Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi per veure les activitats que tenen la seu en aquesta localització. Deixa en blanc per veure totes les activitats de Catalunya. Si vols veure activitats que es desplacen entre diversos municipis o comarques, activa el check que trobaràs a continuació
Hi ha activitats que no tenen una ubicació fixa i que poden realitzar-se en els centres educatius o espais de diferents comarques. Activant aquesta opció veuràs totes les que poden desplaçar-se a la localització que has indicat.

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Moure per sentir

Un taller per vivenciar els sentiments, connectar amb el cos i aprendre a gestionar les diferents emocions que apareixen al llarg del dia. Un taller per potenciar la persona i la seva essència.

EL VIATGE DE DIONÍS

Activitat per apropar-nos per 1r cop a les col·leccions del VINSEUM. Activitat per viatjar i descobrir les aventures del déu de la vinya, la música, el teatre i la poesia.

El mar a fons

Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.

Titanic - Ecos del Pasado

Embarca't en una extraordinària aventura submarina i redescobreix el Titanic com si hi fossis! Prepara't per viure una experiència immersiva i narrativa única, que combina història, tecnologia i emoci
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.