Resultats de la cerca
La vegetació singular del parc de Torreblanca
L'activitat dona a conèixer la biodiversitat del parc de Torreblanca.
Visites en grup a Catalunya Ràdio
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la ràdio pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'oients.
Jornada de Portes Obertes PERIODISME (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.La mirada de l’arbre dels sis miralls
Descobreix les relacions entre espècies d'un ecosistema
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
Els caçadors del cel, els rapinyaires
Activitat pensada per conèixer les aus rapinyaires, és a dir, els ocells que cacen la presa des de l'aire per alimentar-se.
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.