Resultats de la cerca
L'Animalada
És una fauna mecànica interactiva que consta d’una col·lecció itinerant de 25 jocs autònoms de gran format.fets amb materials recuperats.
El retaule de Santa Maria
Visita per conèixer una de les peces gòtiques més emblemàtiques que es conserven al monestir de Sant Esteve: El retaule de Santa Maria
Artistes i picapedrers: l’arquitectura medieval
Visita guiada al Monestir de Sant Cugat, una magnífica mostra d’arquitectura medieval i taller pedagògic que ofereix una oportunitat única de treballar com a constructors medievals.
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Excavem el Miocè
Voleu que els alumnes experimentin en primera persona les diferents tasques que desenvolupen els paleontòlegs?
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Barcelona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.