Resultats de la cerca
SOM EQUIP - REPTES - Facilitació i cohesió de grups escolars - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
taller de ceràmica a la Masia Museu Serra
fes una peça amb el torn desprès decorara un plat i nosaltres el posarem al forn i al cap d'uns dies el tindreu a les vostres mans
Gestos (extra)ordinaris (Lleida)
La dansa dels moviments quotidians
Treballs de síntesi a cases de colònies
Les millors propostes de síntesi en estades per secundària
la Polsina salta de segle
Acompanya'ns en aquest fantàstic viatge amb La Polsina per l'època contemporània.
Fem de científics
Taller on ens divertirem fent diversos experiments científics.
Jornada de Portes Obertes INFERMERIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.