Resultats de la cerca
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Cuina sostenible de temporada
Amb un producte vegetal de temporada, els estudiants aprendran a elaborar diferents plats per aprofitar millor els aliments, menjar millor i gaudir més.
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
EL RIU ÉS PROU NET?
Activitat d’exterior de descoberta de l’entorn fluvial i la qualitat de l’aigua de la riera de Pontons,al seu pas per Torrelles de Foix.
L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
IMPERMEABLE - TALLER
Taller de teatre i percussió. Pensat per a final de curs o dies més càlids, ja que es combina l'ús d'instruments de reciclatge amb una remullada final .
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!Mostrant 1-10 de 1.993 elements.