Resultats de la cerca
Un llit damunt del cap. Una coreografia d’exercicis d’atenció. Explorant els espais del MACBA
Obrint un espai de relació amable entre els infants, el museu i tot el que allí hi succeeix, l’activitat vol explorar els espais del MACBA posant èmfasi en la seva arquitectura i els seus recorreguts,
STEAM: Secret i seguretat: les matemàtiques que ens protegeixen
Les matemàtiques es troben a tot arreu, però en especial tenen molt a veure amb la seguretat i el secret, tan valorats avui en dia en tots els àmbits, en particular en el de les comunicacions digitals
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
Els secrets de l'Estany
Ajudarem en Blauet a trobar els secrets que amaguen les plantes de l’estany abans que el follet Destraler les talli.Jornada de Portes Obertes EDUCACIÓ (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
LA FÀBRICA DE COLORS: la cantata participativa dels petits de l'escola que ha fet la volta al país!
Una experiència musical inoblidable per als petits de l'escola: protagonitzar un gran concert acompanyats per l'Orquestra Infantil de Barcelona!
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.