Resultats de la cerca
Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
El primer orgull és una revolta
Programa de curtmetratges sobre la diversitat afectiva i sexual
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Aliment o recurs? Coneix el malbaratament alimentari
El malbaratament alimentari és una problemàtica global que afecta tant al medi ambient com a les persones.
COLÒNIES ESCOLARS: AVENTURA
Aquesta activitat dedicada a nens i nenes a partir de 10 anys proposa el repte de superació d’un circuit de bosc vertical i una baixada de ràpel enmig del bosc de Mas Pagès.
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Cosmètica natural
Aprèn a fer cosmètica natural com sabó i bàlsam labial! Cada participant es porta a casa el seu producte i contribueix a la sostenibilitat.
Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
Mamut. El gegant de l'edat de gel
Visita comentada
Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona
Els alumnes comprendran la formació geològica de la Muntanya de Sal, les tipologies de materials geològics, l’explotació d’aquest valuós recurs mineral i les connotacions socials que se’n deriven.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.