Resultats de la cerca
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
DESCOBRIM LA MÒMIA I L’ANTIC EGIPTE AL MUSEU
Activitat vinculada a l’arqueta de l’Antic Egipte per venir al museu a descobrir aquesta cultura mil·lenària a través del contacte amb les obres originals.
Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
Megalòpolis: els edificis que creixen i es reprodueixen
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
El plàstic, del problema a la solució
Taller teòric i/o pràctic on tractarem la problemàtica del plàstic al nostre planeta i plantejarem diverses accions per reduir el seu impacte.
LA MÀGIA DEL MENJAR BÉ
Una dietista-nutricionista diplomada i un mag professional es donen la mà per a oferir un taller amè, lúdic i alhora pedagògic sobre alimentació i nutrició. Hàbits, higiene, aliments bàsics...
ESCOLARS – Un dia al Pirineu
Gaudeix d'una estada de 1 dia on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida.
Museu de la fruita i de l'alimentació saludable de Catalunya
Descobreix cinc espais que t'endinsaran en l'univers de la fruita i els hàbits saludables resseguint el camí que recorre la fruita des del camp fins a casa nostra.KAMISHIBAI, CONTES PER LA IGUALTAT
Has sentit mai la història de la tortuga Clementina, els elefants grisos o la princesa Carlota? No? I has vist mai un conte Kamishibai? Tampoc? Doncs aquí tens ho tens!
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.