Resultats de la cerca
L'ànima de la Muntanya
L’ànima de la muntanya Audiovisuals: Les dones d'aigua, en Joan Serrallonga i les bruixes de Viladrau. Sales ambientades amb jocs de llum i hol·logrames. S'ofereixen sortides guiades relacionades.
Investiga com es fan els medicaments
Síntesi química, per al Parkinson
Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
«Fem Caramelles!» Descobrim una tradició viva de Súria
Activitat participativa per descobrir les Caramelles de Súria a través del joc, la música i la creativitat.
BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.L'AVENTURA ARQUEOLOGICA
Un joc de descoberta divertit, d’equip i participatiu. Coneixereu el nostre Poble i els petits secrets que atresora d’una manera diferent.
Premis Treballs de Recerca - àmbit científic i tecnològic
Premis als treballs de Recerca de caràcter científic i tecnològic
Contes darrere dels estels.
Espectacle "Poèticament correcte" de conta contes amb la temàtica dels estels com a eix central, per ed. infantil i cicle inicial de primària. Animació a la lectura i descobriment de l'astronomia
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.