Resultats de la cerca
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
Talking brains
Inspirar als joves al món de la neurociència a través d'experiments que llegeixen l'activitat neuronal. Els alumnes experimentaran en primera persona com funcionen els seus músculs i el seu cervell!
L'entorn de Mas de Colom
Activitat de descoberta ambiental
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
Clowntifics, la ciència més pallassa de Big Van Ciència
Espectáculo científico en el que el alumnado se convierte en protagonista, realizando experimentos y utilizando la ciencia para resolver grandes problemas.
LA DIVERSITAT DE LA PENINSULA AL POBLE ESPANYOL
Aprendrem a desxifrar el llenguatge de l'arquitectura i ho relacionarem amb el clima i la ubicació de les comunitats autonomes representades al Poble Espanyol tot fent un viatge pel nostre recinte!
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.