Resultats de la cerca
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloEl món de les llavors
Conèixer les llavors, diferents tipus, com són per dins, com viatgen i com germinen.
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
La Manresa medieval vol aigua!
Ens situem a mitjans del segle XIV, on les males collites a la ciutat de Manresa van causar molta fam degut a una llarga època de sequera.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Sortides temàtiques (Pasqua, Carnestoltes, Sant Jordi)
Sortides temàtiques i per a celebrar algunes de les festivitats més importants del calendari
Visita guiada escolar Montblanc Medieval 1
L’important i ben conservat patrimoni medieval de Montblanc converteixen la vila en l’espai idoni perquè els alumnes viatgin en el temps i descobreixin els principals conceptes de l’edat mitjana.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.