Resultats de la cerca
ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
Artefacte: una casa objecte (Girona)
Taller creat per l’artista Regina Giménez
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
Animals verinosos
Taller amb part teòrica i part practica sobre els animals amb veri.
STEAM: Les matemàtiques tecnològiques en equip
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostra l’exposició Les matemàtiques i la vida però, com ja sabem, són el llenguatge de la ciència i són bàsiques per la tecnologia i l’enginyeria.
Les Formes de l'Aigua
Taller manipulatiu
Espectacle de Sant Jordi
Espectacle de Sant Jordi per escoles on s'explica en forma de conte la tradicional llegenda de Sant Jordi. Un espectacle amb titelles gegants i molta màgia.XX violència de gènere a les xarxes socials
El "Projecte XX" aborda la violència masclista a les xarxes socials amb joves. Conscientitza sobre microviolències i rols de gènere, buscant nous models de relació positius en l'àmbit digital i quotid
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.