Resultats de la cerca
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
Camí als safareigs
Descobreix els antics safareigs públics de Torrelavit i l’art de fer la bugada tot recorrent el riu.
A ritme de nombres i xifres (Tarragona)
Matemàtiques fascinants
UN PLE A LA NOSTRA MIDA (Museu Deu)
La visita guiada a la Casa de la Vila és un recurs que volem oferir a les escoles per apropar l’infant al municipi i al seu màxim òrgan de govern, l’Ajuntament.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
Amors quotidians
Amors Quotidians és un projecte teatral juvenil que, amb la creació artística, desmunta el mite de l'amor romàntic i explora la microviolència de gènere.
Parc d’aventura de tardor: acció i connexió amb el bosc
Jornada escolar amb més de 10 activitats d’aventura a escollir per cicle i un itinerari guiat de connexió amb el bosc per descobrir la tardor de forma vivencial.
PIRATES A LA VISTA!
Activitat teatralitzada per les sales del museu per conèixer el món de la pirateria mentre, amb un joc de pistes, l'alumnat coneix com era la vida d'aquests homes i dones.
El mural de Sol LeWitt
Color, línia i moviment!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.