Resultats de la cerca
NO + VIOLÈNCIES MASCLISTES
Taller per identificar i visibilitzar les violències masclistes, reflexionar sobre les seves causes i promoure actituds de responsabilitat i acció davant les situacions d’injustícia.
ACTIVITAT DE COHESIÓ DE GRUP per l'equip docent
Activitat lúdica al centre escolar per millorar la cohesió de l'equip. COOPERACIÓ, CONFIANÇA, RESPECTE I UNIÓ
Astronomia. Tallers i activitats a les escoles i instituts
LA CIÈNCIA POT SER MÀGICA. Descobrirem com són els estels, la lluna, els planetes... Aprendrem com funciona un rellotge solar. Els robots ens sorprendran i els experiments ens deixaran bocabadats!
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
Disseny sonor i tecnologia: de l’amplificador a l’autotune
Explora com la tecnologia ha transformat el so a la música moderna. Experimenta amb software d’edició per crear efectes i entendre els principis físics del so.
Megalòpolis: els edificis que creixen i es reprodueixen
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA: DJEMBE I DARBUKA
Taller circular en el qual aprendrem ritmes i patrons bàsics (Àfrica, Brasil, Turquia...) amb el djembé i la derbuka: com sonen, com es toquen, ritmes i patrons, com tocar en grup, jocs, improvisació.
Imaginaris sense armaris. Experiències afectives i sexuals diverses
Un taller per aproximar-se als modes de representació de la diversitat afectiva i sexual.
L'AVENTURA DE SER TORTUGA MARINA
Activitat destinada per a primària cicle mitjà i superior. (3r, 4t, 5é i 6é)
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.