Resultats de la cerca
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
Animals verinosos
Taller amb part teòrica i part practica sobre els animals amb veri.
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.
MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
Treballs de recerca d'Astronomia
A l'Astronòmica de Sabadell et podem ajudar en el teu treball de recerca d'astronomia. Et podem assessorar, ajudar, pots venir a fer observacions astronòmiques etc... el que necessitis pel teu TDR.
Construïm refugis: la Guerra Civil a Martorell.
Xerrada i visita posterior al refugi antiaeri de la Plaça de la Vila de Martorell per tal de conèixer com van afectar els bombardejos al barri de la Vila el gener de 1939.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,L'ART DEL VIDRE: VIDRE PINTAT AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques del vidre? Acompanyeu-nos a crear un disseny ben original per aplicar sobre una peça de vidre i a fixar-lo mitjançant un procés de cocció a dins d'un forn!
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.