Resultats de la cerca
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
Visita guiada Centre d’Interpretació del Carrer del Balç
Visita guiada al Centre d’Interpretació del Carrer del Balç adaptada a cada nivell educatiu
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.Fem d'artistes!
Una visita dinamitzada a través de la descoberta, l’observació i la manipulació d’objectes que acostarà els infants al món dels museus i de l’art.
Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
LABORATORI DE MAR
Aquesta activitat ha de servir per conèixer les principals característiques físiques i químiques de l’aigua de mar, mesurar-les i entendre per a què ens serveix fer-ho
PATUFET - Cia. La Puntual - Eugenio Navarro i Néstor Navarro
En Patufet és un nen molt, molt petit. Tan petit que dorm en una capsa de maduixes i...
Xiuxiuejar poesia
La poesia és música. I alguna cosa més. Volem notar-ho. Per això, us proposem un taller de xiuxieujar poesia a cau d'orella a partir de petits poemes.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.