Resultats de la cerca
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Taller com volen els globus aerostàtics
Activitat escolar Vol de Coloms MATÍ Arribada. Esmorzar a les instal·lacions. Taller "com volen els globus aerostàtics". Activitat “observem els globus”. Dinar a les instal·lacions.
Reaccions químiques
Com podem relacionar el nostre dia a dia amb la química? Què és una reacció química? Què la diferencia d’una mescla?
Excursions geològiques amb la UB
Sortides al camp d’un dia a un indret de Catalunya on es podran veure diferents aspectes i temàtiques de la Geologia.
Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.