Resultats de la cerca
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
Un món amb menys residus
L'activitat pretén que el grup prengui consciència de la importància de fer una bona gestió dels residus i com podem ajudar a millorar i salvar el planeta
LOS EXPERIMENTOS DE MELQUÍADES
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua.
LES ESTACIONS DEL MEV: LA TARDOR
Amb les arts plàstiques coneixem el romànic i el gòtic. Descobrim les obres i composem un frontal i un retaule.
Què és el malbaratament alimentari?
Taller sobre el malbaratament alimentari i les seves causes i conseqüències.
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
Lila ReBVelada (teatre i titelles)
Espectacle de teatre i titelles. Com és una amistat sana? Lila ReBVelada fomenta la Igualtat, l'autoestima i desmunta les relacions tòxiques, també presents entre amics i amigues en la infància.
It's Magic!
Espectacle en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso que vol fer màgia. Activitat per als cicles infantil i inicial. Anglès nivell d'iniciació.
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.Visita dinamitzada: Joc de Farinons
El motor del joc són els farinons, uns petits follets que viuen a la farinera, perquè els hi encanta el pa. Són molt entremaliats i força bromistes, ja ho descobrireu!!!
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.