Resultats de la cerca
TALLER DE RECERCA D'OR
El taller consisteix en trobar amb una batea, barrejada amb aigua i sorra del Segre, pellofes d’or amb un sistema fàcil d’identificar i que l’afortunat es podrà endur en una probreta cap a casa.INTERSECCIONALITAT I INCLUSIÓ A L'ESCOLA
Formació per a professorat que introdueix la perspectiva interseccional i inclusiva, analitza desigualtats i privilegis a l’escola i ofereix criteris i bones pràctiques per a la tasca docent.
Cirurgia i il.lustració: Visita Guiada a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya situada a l'edifici de l'antic Col·legi de Cirurgia conserva al seu interior l'anfiteatre original on es feien les disseccions anatòmiques al segle XVIIIBANDEROLES DE SEDA AL POBLE ESPANYOL
Seda, sal, alcohol, pintura i retoladors, pinzells i bastonets de cotó més la nostra imaginació farem una postal de roba. Després coneixerem i visitarem l'artesana al seu taller.
Mans a les eines! Construïm els dipòsits
En aquesta activitat aprendrem, amb l’ajuda d’unes maquetes, com es van construir els Dipòsits Vells de Manresa i quin era el seu funcionament.
Moure per sentir
Un taller per vivenciar els sentiments, connectar amb el cos i aprendre a gestionar les diferents emocions que apareixen al llarg del dia. Un taller per potenciar la persona i la seva essència.
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
PINTURA MURAL
La pintura mural és un espai inmens ple de possiblitats que serveix d'amplificador d'idees, sentiments comuns o esperances col·lectives, I aixó a les escoles encara té més podencial.
Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitat
Visita als Salins de Gerri de la Sal
Passejar pel damunt dels antic salins del S. IX i sobre el terreny aprendre com es fa la sal a Gerri.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.