Resultats de la cerca
NATUR-ARTS
Crearem l'obra d'art definitiva! Vols participar-hi?
La gran aventura del Barroc
Seguint el format de “tria la teva aventura”, l’alumnat escollirà el sentit de la seva pròpia visita.
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció; resta recollida amb el contenidor gris.
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisTocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
Lideratge per a l'aprenentatge
Formació amb la UCL Institute of Education per potenciar el lideratge educatiu i millorar la qualitat dels centres mitjançant el desenvolupament professional dels equips directius.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.