Resultats de la cerca
ApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Ruta de descoberta del passat obrer i cooperatiu dels barris de Barcelona: resseguint les passes de Micaela Chalmeta
Ruta pel passat i present cooperatiu i autogestionat de Sants amb perspectiva feminista. Història del cooperativisme i els moviments socials i activisme actuals i contemporanis.
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysLA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
Experts a l'aula: xerrades per a centres de secundària
La Universitat de Girona posa a disposició dels centres de secundària un recull de xerrades divulgatives impartides per personal investigador, amb l’objectiu d’apropar el coneixement a l'aula.
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Aprendre a ser: la diversitat religiosa a l'aula
Coneixem la diversitat de l'aula? Per què la Noa no celebra l’aniversari? Com és que el Gursewak no es talla els cabells? Descobrirem què hi ha darrere d'aquests símbols i gaudirem coneixent-nos.
Fem d'artistes!
Una visita dinamitzada a través de la descoberta, l’observació i la manipulació d’objectes que acostarà els infants al món dels museus i de l’art.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.