Resultats de la cerca
Menjar i no ser menjat
Estratègies dels éssers vius. Visita comentada
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.Barcelona 1714
Al llarg del recorregut visitarem els indrets on es produí el setge, que es prolongà durant catorze mesos i culminà l’11 de setembre de 1714 amb l’assalt de les tropes borbòniques.
Sortides de final de curs multiaventura al Pirineu
Colònies i sortides de tardor, hivern, primavera i final de curs al Pirineu
Explorant el món
Quina era la imatge que es tenia del món a l’Edat Mitjana? Com va canviant aquesta imatge al llarg del temps? Quin paper hi juga la navegació en aquest canvi de la imatge del món?
FEM LA VOLTA AL MÓN (Museu Deu)
Un viatge per diferents continents i cultures de la mà d'objectes diversos.
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
LA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.