Resultats de la cerca
Projecte Veus
El "Projecte Veus" prevé la violència de gènere donant veu a dones agredides i homes agressors. Amb el teatre, busca detectar i prevenir la violència i microviolència, promovent relacions igualitàries
Entrem en política
El recorregut ofereix un primer contacte amb les formes polítiques que se succeïren al segle XX. Les principals temàtiques de treball són: monarquia (rei), república (president) i dictadura (dictador)
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora i 30 minuts de durada.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Gimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
ACTIVITAT DE COHESIÓ DE GRUP per l'equip docent
Activitat lúdica al centre escolar per millorar la cohesió de l'equip. COOPERACIÓ, CONFIANÇA, RESPECTE I UNIÓ
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
Les bombolles de l’Anton: Geometria amb bombolles de sabó
Tots hem jugat alguna vegada amb bombolles de sabó! Tot sembla molt simple, però darrere aquestes innocents i divertides figures s’hi amaga un formidable entramat matemàtic amb molta història.
Visita aventura al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Aventura en grup pel nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.