Resultats de la cerca
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
El corrent elèctric i els seus efectes
A través de l'experimentació, els nois i les noies descobriran les propietats de l'electricitat i el magnetisme
LUDOTECA DE RACONS
Jugar sense parar! Això és el que faràs en aquesta ludoteca pensada per gaudir al màxim del joc lliure.
Festival en xifres! Descobrim la música a través de les dades
Explora el món dels festivals de música analitzant dades reals. Una activitat per aprendre a interpretar gràfiques i descobrir l’impacte cultural del rock a través dels números.
Olimpíades de saber per estudiants de secundària i batxillerat
Les Olimpíades són propostes educatives per a estimular l'interès de les estudiants i els estudiants en les diferents disciplines acadèmiques mitjançant proves competitives de coneixement i aplicació.
EXPERIMENTOS CON BURBUJAS
Taller sorprenent, sobre la tensió superficial de l'aigua, i com el detergent l'afecta fins a fer-ne bombolles.
Visita Mas de Colom - Casa Borges
L'experiència Borges, l'experiència de la terra i els orígens d'una gran empresa
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.