Resultats de la cerca
CONSTRUIM OBJECTES DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
L’Estudi de Fusteria del Poble Espanyol us ofereix la possibilitat de construir una titella per jugar!
DESACTIVA LES FAKE NEWS - versió Antiracisme
Taller per identificar i desmuntar les notícies falses i els discursos d’odi a les xarxes, desenvolupant pensament crític i eines de verificació.
Be natural
Es treballen els incis del cinema i el curtmetratge a través de la figura d'Alice Guy
Temps era temps
Visita dinamitzada per la Central Cornellà
Catapulta la teva punteria
Construeix una catapulta i encerta el teu objectiu. Com funciona una catapulta? Quina força i angle ha de tenir perquè el nostre projectil arribi al destí desitjat?
Artefacte: una casa objecte (Girona)
Taller creat per l’artista Regina Giménez
RESPECTE I EMPATIA “Activitat especial per la prevenció del bullying escolar”
Si fomentem el respecte i l’empatia dins l’aula, fem que l’actitud, la convivència i les relacions entre els alumnes siguin més sanes, millorant el clima i adquirint confiança i cohesió de grup
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.EXPERIMENTOS CON BURBUJAS
Taller sorprenent, sobre la tensió superficial de l'aigua, i com el detergent l'afecta fins a fer-ne bombolles.
Depurem o potabilitzem l'Aigua?
Quins son els passos del cicle de l'aigua.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.