Resultats de la cerca
Visita a la seu de la Fundació
Visita guiada a la seu de la Fundació i entrada a la Casa groga amb itinerari fins als jardins de la fàbrica La blava.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Casa meva és un univers. La diversitat familiar al cinema
Aprenem diferents models familiars a través de curtmetratges d'animació
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
Extraescolar de robòtica
Extraescolars de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
Aventura't al TRAM
L'objectiu de l'activitat és aprendre a planificar i fer un desplaçament en tramvia, per tal de fomentar l'autonomia dels participants i el civisme a l'hora de viatjar.
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
ANIMA'T FESTA DE FI DE CURS
Necessites una animació de ball per la teva Festa de Fi de Curs? Doncs ja ens has trobat!
Contacontes amb màgia: Caçadori de Contes
Amb l'ajuda de la màgia, descobrirem un conte fantàstic. Màgia amb valors i mirada inclusiva.
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.