Resultats de la cerca
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.Visita al Centre d'interpretació Dinosaures Fumanya
Dinosaures Fumanya és el jaciment europeu més extens amb petjades de Titanosaure del Cretaci superior i un dels més importants a nivell mundial.
Un matí a la potabilitzadora
Descobrim el procés de potabilització.
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
Visita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
PICCOLO CIRC DE FIL: titelles, teatre i dansa
Obra de titelles, teatre visual i dansa sense text que mostra com la cosa mes difícil no és caure se de una corda fluixa si no trobar la força de tornar a pujar en aquesta.
Dones que van trencar el silenci
Investiga i dona veu a les dones pioneres del rock i el blues. Una activitat cooperativa per visibilitzar el seu llegat i treballar habilitats digitals i comunicatives.
Els sons del Galligants
Activitat adreçada als més petits a través d'un recorregut per l'església i el claustre de Sant Pere de Galligants.
La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
No és el teu cos, és el discurs
Una xerrada per entendre com la pressió estètica afecta infants i adolescents, i com educar mirades més lliures, crítiques i respectuoses amb la diversitat corporal.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.