Resultats de la cerca
PICCOLO CIRC DE FIL: titelles, teatre i dansa
Obra de titelles, teatre visual i dansa sense text que mostra com la cosa mes difícil no és caure se de una corda fluixa si no trobar la força de tornar a pujar en aquesta.
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Matemàtiques secretes
Matemàtiques al servei de la privadesa
Taller de Pa Artesà amb Forn de Llenya Mòbil
Som Forners Artesans Tradicionals. Mantenint i Ensenyant Ofici. Recuperant la Qualitat. Treballem els àmbits de Coneixement del Medi i l’Artístic.
Viu l'edat mitjana al Castell de Sa Roca
Un viatge en el temps que ens portarà a descobrir el Conjunt Monumental de Sa Roca, format pel Castell de Sant Martí Sarroca, del S.X, i l’església romànica de Santa Maria, del S. XI.
Taller Noticies de l'Exili - MUME
Els nois i noies treballaran al llarg d’un matí com a reporters i experts en periodisme d’investigació.Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
Descobrim Vilauba, una vil·la romana
A través del joc i la deducció coneixerem de primera mà un altre aspecte de la romanització a les nostres contrades: les vil·les romanes.Per què no cauen els arcs? | Museu del Renaixement
Taller per explorar pes, força i equilibri a través dels arcs del Palau Requesens, descobrint-ne la funció i importància en l'arquitectura mitjançant una dinàmica col·lectiva.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.