Resultats de la cerca
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Audició Musical a l'Aula: FLAUTES D'ARREU
NOMÉS PER ESPAIS EXTERIORS Audició didàctica a l'aula sobre flautes de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem flautes de bec, travesseres, oblíqües, globul.lars, gegants, sense forats, dobles, etc.
Troba la planta!
Reconeixement i aprenentatge de plantes silvestres
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...EXTRAESCOLARS ARTÍSTIQUES
La proposta de l'Escola Universitària ERAM, està pensada per a infants i joves, que vulguin explorar i ampliar la seva formació en àrees vinculades a la Comunicació Audiovisual i les Arts Escèniques
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.Visita guiada a l'Espai Manresa 1522
Visita guiada on descobrir la Manresa de Sant Ignasi
La química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
Les energies del futur. Taller sobre sostenibilitat
Amb aquest taller descobrirem quines són i com funcionen les energies renovables més utilitzades a Catalunya (energia solar, eòlica i hidràulica).
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.