Resultats de la cerca
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medieval
Itinerari pels edificis modernistes
Un itinerari guiat i a peu que permet conèixer el gran impacte del Modernisme a la ciutat de Terrassa, principalment pel seu màxim exponent: l'arquitecte Lluís Muncunill
La Manresa d’Ignasi de Loiola
Visita els espais ignasians de Manresa
Qui viu a l'estany?
Activitat que dóna a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Visita al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria de Sant Feliu Sasserra
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Kósmos: L'ordre i les lleis físiques de l'univers
Visita comentada a l'àmbit Kósmos
LA LLUNA D'EN CALSINA (Museu Deu)
Hi ha un quadre al Museu Deu que no deixa indiferent ni a petits ni a grans.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.